قالب آژانس مسافرتی تراولوقالب آژانس مسافرتی تراولو

By signing up, I agree to Travelo's Terms of Service, Privacy Policy, Guest Refund Policy, and Host Guarantee Terms

در حال حاضر عضو هستید؟

قالب آژانس مسافرتی تراولوقالب آژانس مسافرتی تراولو
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

فورد موستانگ

سعادت رنت
بدون راننده
فورد موستانگ
2
در دسترس نیست

جزییات مکان تحویل گرفتن

زمان تحویل گرفتن
صبح
موقعیت مكاني
دبی

جزییات مکان تحویل دادن

زمان تحویل دادن
صبح
موقعیت مكاني
دبی

خودروی محبوب فورد موستانگ مدل ۲۰۱۸ یکی از پرقدرت ترین خودروهای اسپرت در جهان می باشد که در ادامه به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

بررسی فنی فورد موستانگ ۲۰۱۸

پیشرانه وی هشت موستانگ ۲۰۱۸ اگرچه هنوز هم به نام کایوت شناخته می‌شود، اما این موضوع دلیلی بر عدم تغییر آن نیست. محفظه سیلندر کمی بزرگتر شده و به دلیل استفاده از پلاسمای اسپری شده، نیاز به استفاده از لاینر(بوش سیلندر) در پیشرانه مرتفع شده است.

این تغییرات باعث شده تا حجم دقیق پیشرانه از ۴.۹۶ به ۵.۰۴ لیتر افزایش یابد. استفاده هم زمان از دو نوع سیستم پاشش سوخت مستقیم و غیر مستقیم موجب شده تا تعداد انژکتورها به ۱۶ عدد افزایش یابد. محدوده ردلاین دور موتور نیز افزایش ۵۰۰تایی را تجربه نموده و به ۷۵۰۰rpm رسیده است. میل لنگ، شاتون‌ها و سرسیلندرها جدید بوده و به مدد استفاده از کارتل روغن کامپوزیتی، مقدار یک کیلوگرم از وزن آن کاسته شده است.

نتایج این تغییرات بسیار درخشان بوده و با عکس العمل سریع دریچه گاز پس از فشردن پدال، شاهد قدرت پیش‌برنده فوق‌العاده از جانب کایوت خواهید بود. همچنین صدای برخاسته از اگزوز ۸۹۵ دلاری در حالت track، طنینی به زیبایی نوای بهترین ماسل کارهای دنیا را تقدیم‌تان خواهد نمود. این اگزوز یکی از واجب‌ترین آپشن های قابل سفارش برای این خودروست. با قراردادن در حالت نرمال، به ندرت صدایی از پیشرانه در طول یک مسافرت طولانی به گوش خواهد رسید اما در حالت اسپرت یا track، قضیه کاملا برعکس خواهد شد.

به کمک گیربکس ده سرعته جدید، موستانگ خیلی سریع دور برمی‌دارد و به آسانی در دورهای پایین آرام می‌گیرد. طبق گفته فورد، استفاده از این گیربکس موجب رسیدن به سرعت ۹۶km/h از حالت سکون در زمان زیر چهار ثانیه می‌شود. برای هرچه بیشتر لذت بردن از عملکرد گیربکس، بایستی حالت اسپرت جعبه دنده را انتخاب و یا از پدل شیفتر استفاده نمود. همچنین کسانی که تمایل به هزینه کردن مبلغ کمتری دارند، می‌توانند از گیربکس شش سرعته دستی بازطراحی شده، بهره ببرند. در این سیستم از یک فلایویل دوگانه و دنده برنجی‌های بزرگتر سود برده شده است.

احتمالا شما نسبت به عملکرد نسخه پایه این خودرو، موستانگ اکوبوست، نظر مساعدی ندارید، اما باید بدانید که اینطور نیست. پیشرانه ۲.۳ لیتری چهار سیلندر خطی توربوشارژ که بلوک آن با فورد فوکوس RS مشترک است، قادر به تولید ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۴ نیوتن-متر گشتاور است که به ترتیب در ۵۵۰۰rpm و ۳۰۰۰rpm حداکثر قدرت و گشتاور را در اختیار راننده خواهد گذاشت. همچنین شتاب ۰-۹۶km/h آن نیز زیر پنج ثانیه بوده و در نتیجه هرگز از چهار سیلندر بودن خودروی‌تان شکایتی نخواهید داشت.

تنها نکته ناامید کننده درباره نسخه اکوبوست، صدای بی‌روح آن در مقایسه با غرش سایر نسخه‌های GT است. علاوه بر مصرف سوخت مناسب نسخه اکوبوست، یکی از بارزترین مزایای این مدل، کاهش وزن ۷۳.۵ کیلوگرمی آن است که آن را مهیای حرکت در مسیرهای باریک و مارپیچ ساخته است. اکوبوست مشتاقانه وارد پیچ می‌شود و به آسانی از آن خارج می‌شود. سیستم فرمان با کمال صحت و دقت به انجام وظیفه مشغول است. دیفرانسیل لغزش محدود در خروج از پیچ‌ها بسیار موثر بوده و عملکرد کالیپرهای چهار پیستون ترمز نیز بدون هیچگونه حرف و حدیث است.

شاید قابل ستایش ترین آپشن این خودرو به کمک فنرهای MagneRide با قیمت ۱,۶۹۵ دلار برمی‌گردد که قابل نصب بر روی خودروهای مجهز به پکیج پرفورمنس ۲,۴۹۵ دلاری است. گروه BWI از دو سال پیش شروع به تقویت کمک فنرها برای موستانگ ۲۰۱۸ نموده است، زمانی کارش با کمک فنرهای شلبی GT350 به پایان رسیده بود و انصافا کارش را بخوبی انجام داده است.

از نظر طراحی بیرونی، بروز رسانی‌هایی نظیر چراغ‌های جلویی باریک‌تر، جلوپنجره بزرگتر، چراغهای تمام LED و جزییات ظاهری دیگری که به زیباتر شدن آن کمک می‌کنند، قابل مشاهده است. ظاهر خودرو عالیست و اگر از بال بزرگ عقب خوشتان نمی‌آید، می‌توانید آن را از لیست گزینه‌های پکیج پرفورمنس خود حذف کنید.

در داخل کابین تغییرات چندان چشمگیر نیست، آنجا مکان خوبی برای نشستن و لذت بردن است؛ می‌توان از صندلی‌های راحت و سیستم اطلاعات سرگرمی سینک۳ بهره برد. صندوق عقب فضای کافی دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب، این فضا افزایش خواهد یافت. یکی دیگر از ویژگی‌های کابین، صفحه سرعت شمار دیجیتال ۱۲.۴ اینچی است. جذابیت آن در حد کاکپیت مجازی آئودی نیست اما به اندازه کافی دلنشین است و شما می‌توانید نشانگرها را به دو صورت افقی و یا Jشکل، بازطراحی نمایید و اطلاعاتی مانند سرعت خودرو، دور موتور، دمای مایعات پیشرانه و اطلاعات بی‌شمار دیگر را از طریق آن دریافت نمایید.

موستانگ جدید از نظر مصرف سوخت، قدرت موتور، کیفیت سواری و هندلینگ به خوبی ارتقا یافته است و فناوری‌های بیشتری به جهت افزایش رفاه حال سرنشینان، در آن قرار داده شده است. تمامی نشانه‌ها حاکی از این حقیقت است که موستانگ ۲۰۱۸ از هر جهت یک برنده واقعی است.

تعداد درب
سوخت بنزین
ناوبری ماهواره ای