بعد از مدتها، تقریباً ۶ سال پس از معرفی اولین مدل خودروی فورد فیوژن، دومین نسل از این خودرو برای تار و مار کردن بازار دیگر شرکتهای تولیدکننده خودرو، در کنار موستانگ و فوکوس اکتیو معرفی شده است. شاید این آخرین سالی باشد که شما نامی از فورد فیوژن میشنوید و برای سالهای طولانی تولیدی به این نام نداشته باشیم.
مدل فیوژن SE به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ اکوبوست فورد مجهز می شود. این مدل متوسط هم چنین از نمایشگر لمسی LCD ۸ اینچی، SYNC Connect با هات اسپات وای فای و کنترل دمای خودکار برقی دو محیطه، صندلی های گرم شونده و آینه های گرم شونده بهره می برد. فیوژن SE هیبریدی دارای همین ویژگی ها اما با سیستم هیبریدی متشکل از موتور ۲.۰ لیتری چرخه آتکینسون به جای موتور ۱.۵ لیتری اکوبوست است.
فیوژن SEL جایگزین مدل SE Luxury Package کنونی شده و دارای صندلی راننده قابل تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی های جلوی گرم شونده، آینه دید پشت با تنظیم خودکار، استارت از راه دور، فرمان با روکش چرمی و چراغ های جلوی LED است. مدل های فیوژن SEL هیبریدی دارای سیستم چند رسانه ای با ساختار فعال شدن صوتی و SiriusXM Traffic و Travel Link است.
فیوژن تیتانیوم برای مدل ۲۰۱۹ این خودرو مجددا عرضه می شود و به فرمان گرم شونده، صندلی های جلوی گرم و خنک شونده، رینگ های ۱۹ اینچی، ناوبری، مونروف و کروز کنترل با عملکرد stop and go مجهز خواهد بود.
فیوژن Energi ۲۵ مایل افزایش در طیف حرکتی تمام برقی خواهد داشت و به برف پاک کن های سنسوردار، کروز کنترل، ناوبری با دستور صوتی و SiriusXM Traffic و Travel Link مجهز می شود.